På G

Två saker att skriva, 1 Har en till tecknad bild på G med en tös! Inte min fru My, fast jag har lovat henne. Har inte bra vinklar med henne. Det är lite svårt att få henne att sitta still när man tar kort. Utan på en annan tös! Yaaay!

Andra saken, 2 Drömde konstigt inatt. Det var en massa ungdomar som bodde tillsammans, jag hade presic blivit tillsammans med en kille i min skola! Nämner inte vilket namn för det är pinsamt! Men jag var lycklig men vad händer då! En massa agenter till en högre makt börjar attackera oss, jag och min partner börjar döda en massa agenter för att inte bli tagna. Här ska jag skriva nått äckligt
För att lyckas döda dom bryter jag deras nackar och.... biter bort deras hud.... På ett konstigt och obehagligt sätt, men vi tas till den större makten tillsammans med en massa andra ungdomar. Men jag och två till bestämmer oss för att ta oss där ifrån för att leva på ett nytt sätt. Och vad är det? Fritt i skogen! På stenåldersvis! Det är inte slut än, när vi går tillbaka till vårat hus och börjar planera kommer en agent som lagar musslor till oss medans vi planerar. Sen vaknar jag! Punkt Slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0