nu fan

nu ska det bli far på Petronella nu ska hon skärpa sig och ta tag i sitt liv börja plugga och börja vara kreativ för då mår jag som bäst! ( bra push av Bettina) lite undermedvetet men ändå en push!

och herre gud vad jag tappar bort allting i min omgivning... nu ska jag starta en lista över saker jag måste ta hand om...

STEG 1 städa rummet. man kan inte leve i ett sopnedslag... inte konstigt att jag inte har någon koll i huvudtaget.

STEG 2 göra ett plugg schema. yeapp... så är det bara.

STEG 3 fråga i repan efter allt jag har tappat bort. och alla mina lärare.

STEG 4 hitta nått sätt så jag kan slappna av.

STEG 5 hitta ett jobb.

STEG 6 köp allt som jag har tappat bort. smart face Petronella.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Heja heja! Men ta inte på dig för mycket "måsten" då blir det inget i slutändan, en sak i taget!

2010-01-29 @ 16:30:12
URL: http://bettinalundmark.blogg.se/
Postat av: agnesA

Dockhus/dockhem då? :o

2010-01-29 @ 16:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0