Symbios

Just ikväll har jag sett tillbaka på mitt liv och hur jag har delat upp dess minuter. Min arton års kris förvärras efter varje genomresande tanke; och jag retar mig själv genom att drömma mig bort i min skål av tid. Jag tänker på vad jag har att erbjuda världen och vad den byter ut i små mängder. Jag tänker lite på vad jag har misshandlat i form av bokstäver och hat.
Jag ångar också att jag var dar går efter regler dragandes på en dator i ett omringat område fylld med smått blåsta lammbitar. Jag tänker tillbaka på rebellernas tid, den som jag råkade missa med en 30 - 40 år. Jag tänker på saker våran apliknande art som är bundet vatten har skapat. konst.
Jag vill medverka i en symbios av tankar.



Jag och nätter passar antingen helt underbart ihop eller inte alls, jag har inte bestämt mig än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0