An Education

Ja, jag såg den här filmen på alla hjärtans dag. Jag upptäckte att det inte var en sådan bra idé eftersom jag blev väldigt känslosam. Det var inte den största anledningen; jag var lite trött också; och lite halvt sur på livet. Så fan jag blev en patetisk människa och grät en liten trudelutt! Men det får man göra ibland. Hur som helst var det här en fantastisk fantastisk film. Jag hade faktiskt ingen aning om att den skulle vara så otroligt bra. Den var eh om någon i denna värld har sett den också! Prata med mig för jag behöver diskutera den.


Kommentarer
Postat av: Bettina

Yay vad glad jag blev! Gick in här och du hade lagt in massvis med bilder! Snön ser inge rolig ut, akta så inte Biffen biter sönder min mupp!!! Puss

2010-02-15 @ 11:51:30
URL: http://bettinalundmark.blogg.se/
Postat av: mjöl

det är inte patetiskt att gråta



hallå

2010-02-16 @ 16:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0