Bettina

Min syster har länge nu plågat mig med ett inlägg om sig själv. Och jag har länge velat släcka hennes törst men jag har haft motstånd i mitt medvetande. Men nu är jag redo att släppa kontrollen och skriva om min kära syster Bettina.


Jag och Bettina är väldigt lika varandra… Personlighets mässigt. Vi har liknande kroppsspråk, med det menar jag är att vi båda är extremt flummiga och tar varje tillfälle till fånga när vi kan vara roliga.


Jag brukar sno hennes roliga citat, citat som t ex I’m so French oh! Men jag tror allt att hon snor mina meningar också fast hon skulle nog aldrig erkänna det.. Eller!? Jag måste bara säga att trots att hon är bäst på roliga meningar är jag bäst på danser. Såere bara! Regeln kommer ifrån karma själv.


Men tillbaka till Bettina. Hon är en otrolig explosiv människa. Man kan åka på världen berg och dalbana under en dag med henne. Men vad jag uppskattar som den äldre Bettina också har är en lugn och sansad person som kan ge en råd och stöd. Dessutom kan hon ta ansvar på ett sätt som Bettina 18 inte kunde. Hon kan se den stora bilden på ett annat sätt.

Längtar tills jag ska till Irland!!!





POSER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0