UFFE!

Ulf Uffe Ulle Bulle hej på reh! HALO!? HALO!?

Nej jag skojja bara.... Gud vad jag är konstig just nu i detta tillfälle! Ska nog göra en ny kategori flummbulle! Nej det passar på flurp. Allt passar på flurp.

Tillbaka till det jag tänkte skriva. Min pappa hade en jobbar kompis som kallades för Uffe, och jag associerar ditt namn med hans. Uffe var en underlig typ. Han hade tvångstankar och var smått socialt handikappad. Jag hoppas att inte du är det. För det skulle vara ganska akward så att säga. Så jag med hjälp av min kära systra mig Filippa har kommit på några nya. Ugglan, Ugge, Uggi, Oggi, Oggi och kackerlackorna. Ugglan är min personliga favorit. Får se om det passar på dig denna TORSDAG för jag ska till Irland!

Möjlig fråga; Vem är Ulf. Mitt svar; Bettinas Pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0