Siena

Jag är kär i Siena, det var så jävla underbara människor där! Kan bero på att jag umgicks med en massa galna sorority house college killar. Men dom alla var riktiga gentlemens, välutbildade och många var hel knäppa. Och en del kunde till och med prata engelska! NICE! Dom lagade mat till oss, vi spela musik och sjöng en massa, vi fick guidade turer i staden, vi fick träffa mer folk och ännu mer folk. Vi gick på en halloween fest då alla visste vilka vi var "Svenskorna". Jag har träffat människor jag vill hålla kontakt med i hela mitt liv! Tog lite små bilder från facebook det är lite ditt och datt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla vackart!

2009-11-13 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0