Fredrik

Jag ränsar bland mitt gamla och hittade ett kärleksbrev som jag skrev till min scoutledares "klasskamrat". Detta höll på några brev. Vi har aldrig träffat. Han var matte/no skeni, jag estet. Det var smärtsamt men vi älskade varandra

Jag förstår mycket och din splittring ingår i den vetenskapen.
Jag har en bekännelse.
Mitt betyg i bild är MVG.
Detta är inget jag är stolt över, men det är ett faktum.

Att ditt cor ruttnar låter tråkigt. Coronarmetros?
Själv är min hepar i dåligt skick.
Tror det har med mitt missbruk av T-sprit att göra.

Jag kommer aldrig försvinna.
Mina ord kommer aldrig försvinna. Någonstans.
Din öven då t-->(evighetsmärket) Fredrik <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0